S. Žilėnas turi didelių planų – artimiausiu metu apie 50 „Narvesen“ parduotuvių iš esmės pasikeis. Prekybos vietos rekonstruojamos, be to, statomos kelios naujos „Narvesen“ parduotuvės.
„Atnaujinome „Narvesen“ koncepciją, vizualinių pokyčių matys kiekvienas klientas, manau, tampame modernesni ir jaukesni“, – reziumuoja S. Žilėnas. Vieną atnaujintų parduotuvių, jungiančių kavinę ir tradicinį asortimentą, galima aplankyti sostinės PC CUP.
Naująją „Narvesen“ koncepciją sudaro du kertiniai elementai: šviežias sveikesnis maistas, sukurtas kartu su Kristina Pišniukaite-Šimkiene, tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ kūrėja, ir pirmoji Baltijos šalyje „Caffeine“ savitarnos zona. Joje klientams siūloma ekologiška „Caffeine“ kava.
Apskritai patogaus apsipirkimo rinka labai dinamiška ir nuolat keičiasi. Nenuostabu, kad ji įdomi daugeliui segmento rinkos dalyvių, samprotauja S. Žilėnas. „Narvesen“ formato esmė – mažesnio tipo parduotuvės skubančiam miesto žmogui, orientuojamasi į tokias lokacijas kaip miesto centrai, biurai, oro uostai, stotys, ligoninės.
„Atitinkamai mūsų asortimentas yra siauresnis nei kai kurių konkurentų, skirtas vartoti čia ir dabar, o ne neštis pirkinius į namus“, – sako S. Žilėnas.
Daugiau skatykite čia:
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.