CUP suderėjo su „Sportland“, o „Maxima“, „Topo centras“ ir Nacionalinis kraujo centras lieka ilgam
Modernėjantis, stiprius nuomininkus Vilniaus centre sutelkęs prie Neries upės įsikūręs prekybos centras CUP ir toliau laikosi pasirinktos strategijos, kuri žada būti naudinga ir visam miestui bei jo svečiams. Neseniai po CUP stogu susibūrusią verslo bendruomenę papildė prekių ženklas „Sportland“, atstovaujantis didžiausią sporto prekių ir atletiškos laisvalaikio mados prekybos tinklą Baltijos šalyse, šiandien turintis planų dar labiau suaktyvinti Neries krantinėje išvystytą sporto ir laisvalaikio infrastruktūrą. Puoselėdamas stiprių nuomininkų poziciją, prekybos centras CUP atnaujino sutartis su „Maxima“, „Topo centru“, VšĮ Nacionaliniu kraujo centru.
„Mūsų kryptingos investicijos į geografiškai, kultūriškai ir logistiniu požiūriu prekybos verslui patrauklią vietą pritraukia stiprius, vartotojų pasitikėjimą pelniusius prekių ženklus. Vienas tokių yra prekybos tinklas „Sportland“. Ypač džiaugiamės nuomos sutartimi su šiuo prekių ženklu – tikimės, kad jis duos didelę pridėtinę vertę tiek prekybos centro verslo bendruomenei, tiek ir vartotojams“, – sako prekybos centro vadovė Ona Nevinskienė.
Skaitykite daugiau čia