Vilniaus prekybos centras CUP šiltąjį sezoną pasitinka džiaugdamasis ne tik greta pražydusiu Č. Sugiharos sakurų parku, bet ir su kaupu pernai pasiteisinusia strategija – lauko terasų plėtra. Daugiausia tokių terasų iš visų sostinės prekybos centrų turintis prekybos centras praėjusiais metais pajuto akivaizdžią investicijų į šią kryptį grąžą. Atsižvelgdamas į gerą patirtį, šiemet CUP kartu su nuomininkais vasaros sezonu pristato visą puokštę patrauklių naujienų.
Lauko terasas turinčių nuomininkų apyvarta vasarą išauga 30 proc.
„Esame įsikūrę vienoje gražiausių sostinės vietų, iš kurių matomas upės vingiu pasipuošęs kraštovaizdis, tad ir patys jaučiame, kaip sužaliavusi augalija, žiedais apsipylusios sakuros suteikia gerą užtaisą visai darbo dienai. Nenuostabu, kad puiki mūsų geografija natūraliai vilioja ir mūsų prekybos centro lankytojus. Be to, ir mes per pastaruosius metus tapome modernia, stilinga, puikiai prie šios vietos aplinkos derančia vieta. Mūsų skaičiavimais, terasas turinčių restoranų ir kavinių apyvarta pradėjus veikti terasoms išauga, o gegužės–rugpjūčio mėnesiais būna vidutiniškai apie 30 proc. didesnė nei laikotarpiu, kai lauko terasos neveikia“, – pasakoja prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Daugiau skaitykite čia: