Terasų sezonas prekybos centre CUP: pasiūlos įvairovė, naujovės, lankytojų srautų rekordai
Daugiausia terasų turinčiame Vilniaus prekybos centre CUP šiemet ypač anksti prasidėjęs lauko sezonas muša lankytojų srautų rekordus. Daugelio pamėgti prekių ženklai vilioja savo išskirtinumais: kokybiško maisto naujovėmis, galimybe pasimėgauti kokybiška kava jau nuo 8 val. ryto. CUP kavinės ir restoranai vasarą pasitinka praplėtę ir atnaujinę valgiaraščius bei lankytojams skirtas erdves.
„Mūsų strateginės investicijos į lauko terasas įvairiomis prasmėmis pasiteisino su kaupu, tai rodo ir šiltuoju metų sezonu į viršų šokantys lankytojų srautų rodikliai. Vertinant 2–3 metų veiklos rezultatus, o ypač šiltojo sezono lankytojų srautų rodiklius bei apyvartą, galima tik pasidžiaugti – CUP tampa tikru traukos centru sostinės centre“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Vien šių metų balandį CUP prekybos centras sulaukė daugiau kaip 600 tūkst. lankytojų – tai pats didžiausias šio mėnesio rodiklis per pastaruosius trejus metus. Pasak CUP vadovės, puikių rezultatų pasiekta ir dėl gero lankytojų poreikių išmanymo. Atsižvelgiama, kad prekybos centro srautas didžiąja dalimi – jauna auditorija, komfortą, modernumą, teikiamų paslaugų greitį bei įvairovę besirenkantys, estetišką aplinką, gamtinį kraštovaizdį, buvimą atvirame ore vertinantys žmonės.
„Kaip vieną mūsų privalumų, lemiančių stabilų srautų augimą, įvardinčiau įvairovę. Kur tik mūsų nuomininkai turi terasas – ar jos būtų pirmame, trečiame ar penktame aukšte, ar ant pastato stogo, visur galima rinktis: kavą su užkandžiu ar desertu, specialiai paruoštą kepsnį ar vieną iš daugelio picų, originalias salotas ar pikantišką sumuštinį. Visi, kuriems norėsis naujovių, jų tikrai atras, bet nenusivils ir tie, kuriems svarbu, kad viską, ką pamėgo, rastų ankstesnėse vietose“, – pastebi O. Nevinskienė.
Daugiau skaitykite čia