Nuolat atsinaujinantis, popandeminiu laikotarpiu stabiliai augęs Vilniaus prekybos centras CUP apžvelgia pastebimai gerėjančius savo veiklos rezultatus. 2023 m. lankytojų srautai, palyginti su 2022 m., augo 15 proc., bendra nuomininkų apyvarta per tą patį laikotarpį – 19 proc. Tai aiškinama toliaregiškais sprendimais, atsižvelgiant į augančius lankytojų poreikius, jų besikeičiančius įpročius, šiuolaikiško didmiesčio gyventojui siūlomas subalansuotas paslaugas.
Palyginti su 2019 m., apyvarta augo 42 proc.
„Mūsų sėkmės dedamosios – tai investicijos į modernumą, miesto centre gyvenančiam ir dirbančiam žmogui, šeimai skirtų paslaugų koncepciją, geras savo pagrindinių lankytojų pažinimas ir ateities vizijomis paremti sprendimai. Šiandien belieka tik džiaugtis, kad per keletą pastarųjų metų pavyko suformuoti ir ta pačia kryptimi žiūrinčių nuomininkų bendruomenę“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Daugiau skaitykite čia