Investicijų, vietos ir nuomininkų privalumų derinys CUP lankytojų srautų kreivę kreipia aukštyn
Puikiai išnaudoti geografinės vietos privalumai, tinkamai pasirinkti nuomininkai ir toliaregiškos investicijos augina sostinėje įsikūrusio prekybos centro CUP lankytojų srautus. Šio rodiklio augimą lydi augančios nuomininkų apyvartos ir didėjanti įtaka Vilniaus centre veikiančiam verslui, sporto, laisvalaikio ir pramogų kultūrai. Prognozuojamų gerų vasaros sezono veiklos rezultatų, kaip tikimasi, padės pasiekti ir liepos 3 d. atsidaranti „Sportland“ parduotuvė bei birželį atsinaujinusi „Maxima“.
Palyginti su 2022 m., lankytojų srautai augo 28 proc.
„Viena yra paveldėti verslui ar kultūrai vystyti puikią vietą su įspūdingais miesto ir upės pakrantės vaizdais, kita – ją įvertinti per ilgalaikių investicijų ir vystymo krypčių prizmę. Manau, pastaruosius keletą metų augantys lankytojų srautai patvirtina, kad mums pavyko suderinti ne tik šiuos du svarbius veiksnius, bet ir priimti tinkamus sprendimus, pasirenkant perspektyviausius nuomininkus. Kaip vienas įrodymų – šių metų sausio–gegužės mėnesių bendri mūsų prekybos centro lankytojų srautai buvo vidutiniškai net 28 proc. didesni, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Daugiau skaitykite čia