Lietuvos prekybininkų NPS: matuoja vis daugiau verslų, bet su konkurentais pasilyginti sunkoka
Tarp didžiausių prekybos centrų, kaip rodo VŽ apklausa, NPS matuoja tik sostinės CUP.
Ona Nevinskienė, CUP generalinė direktorė, teigia, kad NPS indeksą vertina kaip svarbų verslo rodiklį, ir jį matuoja jau keletą metų vieną kartą per metus. „Tik pandemijos metu, pernai, padarėme pertrauką dėl buvusių veiklos apribojimų. Šis indeksas mums padeda suprasti klientui svarbius parametrus, įvertinti jo lūkesčius ir laiku į juos reaguoti. 2021 m. liepą atlikto NPS indeksas, palyginti su 2019 m. apklausa, išaugo net 14 proc. indekso punktų“, – skaičiuoja O. Nevinskienė. Tyrimas rodo, kad didžiausias rodiklio augimas fiksuojamas 18–29 m. (padidėjo 29 proc. punktais) ir 30–39 m. amžiaus grupėse (15 proc. punkto). „Apklausoje dalyvavę lankytojai geriausiai įvertino patogią vietą mieste, galimybę atvykti tiek automobiliu, tiek viešuoju transportu. Gerai buvo vertinamas ir darbo laikas, patalpų švara ir tvarka, prekių, paslaugų, restoranų ir kavinių pasirinkimas, patalpų patrauklumas ir interjero pokyčiai", - vardija O. Neviskienė. Daugiau skaitykite čia.