Vilniaus centre prie Neries įsikūręs prekybos centras CUP kartu su pavasario šiluma gaudo jaunimo bangą. Čia susibūrę verslai gerai pažįsta savo kliento portretą. Jį padeda formuoti tiek CUP verslo strategija, tiek ir aktyvūs nuomininkų marketingo veiksmai bei investicijos. Jauno, aktyvaus, judraus ir modernaus šioje miesto zonoje dirbančio vilniečio ar jaunos šeimos poreikiams tenkinti čia skirtos ir kelinti metai iš eilės viena po kitos įrengiamos, atnaujinamos, plečiamos lauko terasos. Papildoma jų vertė – iš čia atsiveriantys vieni nuostabiausių sostinės vaizdų.
Jauno Vilniaus suaktyvėjimas – dvigubai malonus
„Matyti, kaip su šylančiu oru atgyja vis gražėjanti Baltojo tilto zona, mums ir nuomininkams yra dvigubas džiaugsmas. Viena vertus, čia kaip niekur kitur gerai atsiskleidžia jaunas Vilnius, kurio įvaizdį pabrėžia sostinės jubiliejinių metų organizatoriai. Iš tiesų gerai jaučiamės, suprasdami, kokia teisinga buvo mūsų strategija vystyti lauko terasas ir burti prekių ženklus, orientuotus būtent į aktyvaus, modernaus jaunimo auditoriją, gebančius atliepti šios lankytojų grupės poreikius“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Daugiau skaitykite čia: